Production partners

Event partners







Partners

Swim to Fight Cancer wordt deels gefinancierd met behulp van het inschrijfgeld van deelnemers en krijgt waarde door de vele donaties van die de deelnemers bijeen brengen voor het goede doel.

De deelnemers zijn hiermee de grootste ‘mogelijkmakers’. Het is echter niet mogelijk om de begroting kostendekkend te krijgen zonder aanvullende bijdrages van maatschappelijke en zakelijke organisaties. Hierbij zijn er verschillende mogelijkheden:

  • Een bedrijf of organisatie kan zijn commitment tonen door een inspanningsverplichting aan te gaan voor het werven van een X aantal deelnemers (medewerkers, relaties en hun families e.d.), en hiervoor garant te staan. Anders gezegd: Een organisatie neemt een X aantal kaarten af bij Swim to Fight Cancer en stelt de kaarten die zij niet ingevuld krijgt beschikbaar voor publieksacties vanuit Swim to Fight Cancer. In deze actie wordt de naam van de organisatie meegenomen.  
  • Een bedrijf of organisatie kan een geldelijke bijdrage leveren aan de organisatie van Swim to Fight Cancer, bijvoorbeeld als boeisponsor of distance partner. Hiervoor ontvangt zij een aantal tegenprestaties. Deze worden op maat gemaakt, afhankelijk van de bijdrage.
  • Door ‘in natura’ met verschillende organisaties samen te werken houden we de begroting zo laag mogelijk. Deze organisaties (suppliers) leveren diensten of producten en krijgen daar exposure en een X aantal tegenprestaties voor terug. Deze diensten en producten variëren van broodjes en koffie tot en met badjassen, badhanddoeken, vervoer, verfrissingsposten en entertainment aan het parcours. Binnenkort meer hierover op deze site.
  • En daarnaast is er de mogelijkheid om 1 of meer business teams af te nemen à € 1.000,-.
Interesse? Neem dan contact met ons op!